Friday, December 12, 2008

3個扒仔

前日我過馬交做野, 好快手做完, 有時間玩個零鐘先走 ~ 於是入左金沙 !

一路玩緊百家樂, 玩左半個鐘, 手風唔係幾好, 輸左3 4千 ~ 開始有扒仔出現喺我後面 , 隔離啦 ~一路係咁煩撚住我..............我都唔理佢架啦 ~ 俾佢地煩住果陣, 我再輸多4口, 足足輸左我5千蚊 ~我撚火都著埋 ................

我另轉面兜口兜面用隻食指指住佢個頭 : (超大聲, 全場都靜晒) 你好撚煩呀死扒仔, 行開D啦

扒仔細細聲話 : 點撚樣呀, 係咪想玩野呀, 你好撚秋得呀

因為我當時太火啦, 我冒住俾人打既危險, 我話 (都係超大聲, 全場都係靜晒): 做咩呀......想打9我呀, 呢度有食蕉架 (食蕉一早就見到架啦) .......你仲唔死撚開, 俾人趕你走你就冇撚趣味啦 ~

之後扒仔3人組, 死死氣咁走啦..............之後全場掌聲...............哈哈哈哈但係我因為餚底, 金沙有保安送我去碼頭但係我都係輸左5千蚊既.............因為屌完班仆街我都冇玩啦

No comments: