Saturday, May 2, 2009

我同我男朋友的拍拖模式

我同我男朋友的拍拖模式就是每日.....都賭(錢)

佢唔鍾意行街睇戲或去第2度玩(eg.咩ocean park/disney/長隆等遊樂場),我地拍拖是每日陪他賭波,睇下波網,出去餐廳睇波, 然後每個星期2日入馬場賭馬,就算唔入馬場, 佢都會自己留係屋企賭馬, 空餘既時間佢就日日刨波網/波經/馬經,總之我地既生活一切都係賭, 冇其他娛樂的,

間中出去食下飯(但都係好間中, 一個月先一兩次出外食飯....) 其餘都各自各在家中....咁既拍拖方式係唔係唔多正常...佢唔算太懶賭,上落唔係好大,但就好熱愛賭博呢個玩意...我唔係接受唔到,不過有時想佢陪我睇場戲,佢都一推再推,之後冇左件事,約佢出來食飯,佢都話第日先,

有時覺得賭仲重要過我, 好似冇左拍拖既感覺, 我自己唔賭的,會陪佢去睇波同入馬場, 但次次都好悶, 佢都知的, 不過冇法子...鬼叫我鍾意佢個人....但又唔想佢淨係掛住賭...唉

No comments: